Een aanvraag is op twee manieren in te dienen:
- Je kunt je tickets rechtstreeks indienen in ons ticketsysteem door bovenin op ‘Een aanvraag indienen’ te klikken. Dit is de beste en aanbevolen manier om tickets aan te maken. De pagina is ook mobiel-vriendelijk, dus je kan ons altijd gemakkelijk bereiken.
- Je kunt een e-mail sturen naar support@bluebirdday.nl. Er wordt dan automatisch een ticket aangemaakt in Zendesk, deze is gekoppeld aan jouw Zendesk account.
Formuliervelden
Wanneer je klikt op ‘Een aanvraag indienen’ krijg je een scherm te zien, waarbij je een aantal velden in moet/kunt vullen:
- Cc (niet verplicht): Vul hier een e-mailadres in van een persoon die ook op de hoogte gehouden moet worden over status-updates van dit ticket.
- Onderwerp: Noteer hier kort waar het over gaat. Vul alsjeblieft een duidelijk en inhoudelijk onderwerp in. Dus NIET: "probleem op webshop" maar WEL: "Bij product X kan ik geen afbeelding uploaden".
- Omschrijving: Noteer hier alle informatie over je aanvraag. Probeer hier zoveel mogelijk relevante details mee te geven. Eventueel kun je een bijlage zoals een screenshot uploaden om e.e.a. nog verder te verduidelijken.
- Huidige situatie: Wat gebeurt er op de webshop?
- Gewenste situatie: Wat verwacht je te zien? Wat is de wenselijke situatie?
- Voorbeelden: Heb je voorbeelden voor ons om de situatie te verduidelijken?
- Om welke URL gaat het? (https://...)
- Gaat het om een bepaald product, categorie, order, CMS pagina of module? Zo ja, welke?
- Wat zijn de stappen om het probleem te reproduceren?
- Wat gaat er fout? Welk resultaat krijg je exact? Kun je hiervan een screenshot sturen?
- Sinds wanneer doet dit probleem zich voor?
- Prioriteit (niet verplicht): Indien gewenst kun je hier de prioriteit van van jouw aanvraag meegeven. Een support medewerker zal vervolgens deze prioriteit controleren en indien nodig corrigeren. Doorgaans hebben tickets de prioriteit 'Normaal'. Kies voor 'Hoog' als het een probleem is dat omzetbelemmering als gevolg heeft. Kies alleen voor 'Urgent' als het een probleem betreft dat de webshop onbruikbaar maakt. Indien er een SLA is afgesproken kan de prioritering uit de DAP worden aangehouden.
- Werkgebied (niet verplicht): Vul dit in naar jou inschatting:
- Frontend: Layout en gebruikerservaring
- Backend: Koppelingen en dataverwerking
- Overig: Administratieve vragen
- Kies voor 'Nog te bepalen' indien je dit niet weet
- Bijlage (niet verplicht): Voeg hier screenshots, video's en andere relevante bestanden toe om de aanvraag nog duidelijker te maken.
Wanneer alle velden zijn ingevuld kun je je aanvraag verzenden. Je krijg vervolgens een bevestiging dat je aanvraag is verzonden. Tevens krijg je een e-mail dat je aanvraag in goede orde is aangekomen.
Handig om te weten: Je kunt met vragen / opmerkingen ook op de e-mail reageren die je gekregen hebt. Die reactie wordt dan vanzelf in het ticket toegevoegd!
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.