In het overzicht van ‘Mijn activiteiten’’ zie je alle aanvragen die je hebt ingediend.
Je ziet hier de volgende informatie:
- Onderwerp
- Id
Je kunt met dit nummer in het contact met Service & Support naar het juiste ticket refereren. - Gemaakt
De datum waarop de aanvraag is ingediend. - Laatste activiteit
Het moment waarop de laatste activiteit heeft plaatsgevonden op het ticket. Let op: dit kan zowel door jezelf als door een supportmedewerker zijn. - Status
Er bestaan verschillende statussen, met ieder een eigen betekenis:- Open: het ticket is in behandeling bij Service & Support. De actie ligt bij ons.
- In afwachting van uw reactie: er is vanuit S&S een vraag gesteld om verder te kunnen met afhandelen van je vraag of verzoek. De actie ligt bij jou als klant. Je kunt reageren in het portaal of een reply sturen op de ontvangen e-mail. Zodra je dit hebt gedaan zal het ticket weer de status ‘open’ krijgen.
- Opgelost: het ticket is afgehandeld. We gaan er uiteraard vanuit dat de aanvraag goed is afgehandeld. Je kunt ook altijd nog een reactie geven op het ticket om het te heropenen. Doe je dit binnen 3 dagen, dan zal de aanvraag opnieuw ‘open’ gaan. Als de 3 dagen voorbij zijn, is de aanvraag definitief gesloten en zal er in plaats daarvan een follow-up ticket worden aangemaakt.
Daarnaast zie je bovenaan de pagina ook twee of drie tabbladen staan:
- Mijn aanvragen
Aanvragen die door jou aangemaakt zijn - Aanvragen waarbij ik in de CC sta
- Aanvragen vanuit de organisatie
Wanneer je alle tickets van de organisatie wilt kunnen inzien van de hele organisatie kunnen we dit in je Zendesk account instellen. Laat dit aan ons weten.
Openstaande aanvraag bekijken
Wanneer je op het Onderwerp van een openstaande aanvraag klikt, zie je de details van die aanvraag (wie heeft de aanvraag ingediend, de status, prioriteiten, werkgebied en ingeplande week) en de reacties die al in de melding zijn gedaan. De reacties staan hierbij van oud naar nieuw. Onderaan de reacties heb je de mogelijkheid om een nieuwe reactie toe te voegen.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.